Artikel 5 van 9

Donald Duck Makkelijk Lezen 5

€ 7,99 (inclusief btw)

Makkelijk Lezen 5-2024 - Lekker lezen voor iedereen
Ja hoor! Kwik, Kwek en Kwak willen niet in bad! Ze racen liever rond in hun kar. De Zware Jongens hebben ook al geen zin om in bad te gaan. En de Boze Wolf heeft geen zin in bruine bonen. Hij wil koekjes! Daar is Gijs Gans ook dol op en dit keer heeft hij geluk. De nieuwe raaf van Mikmak krijgt geen koekjes, en dat is zijn eigen schuld! Echt? Jazeker, lees het maar in dit deel van Makkelijk lezen.

Ducklexie
Makkelijk lezen is voor iedereen die lezen soms lastig vindt! De letters zijn wat groter en de zinnen zijn iets korter, maar de verhalen zijn even spannend als altijd!

Softcover
64 blz.
ISBN: 9789463057776

Overzicht

Winkelwagen

Geen artikelen in winkelwagen.

Nieuwsbrief

Meld u aan voor onze nieuwsbrief
Aanmelden
© 2012 - 2025 Dark Dragon Books | sitemap | rss | webwinkel beginnen - powered by Mijnwebwinkel