juni

Artikel 4 van 13

Arsène Lupin 02: JEUGD

Artikelnummer: 14575
€ 11,95 (inclusief btw)
Specificatie Omschrijving
Tekst Jérôme Eho
Tekeningen Jérôme Félix
Genre Jeugd
Uitgave Softcover
Pagina's 48
ISBN 9789464608045

Lupin is op een schip naar Amerika. Hij heeft zich verkleed om een dure diamant te stelen. Tussen de passagiers ontstaat een spannend avontuur en een achtervolging. Alles wordt nóg gekker als een grote gorilla ontsnapt uit zijn kooi. Het schip vervoert namelijk een circus! Terwijl Lupin zijn plan uitvoert, komt inspecteur Ganimard steeds dichterbij om hem te vangen...

- Spannende reeks voor jonge lezers.
- Compleet verhaal.
- Uit de nieuwe ‘MAKKELIJK LEZEN’ reeks.

Tekst: Jérôme Eho
Tekeningen: Jérôme Félix
ISBN: 9789464608045
Softcover
48 blz.

Overzicht

Winkelwagen

Geen artikelen in winkelwagen.

Nieuwsbrief

Meld u aan voor onze nieuwsbrief
Aanmelden
© 2012 - 2025 Dark Dragon Books | sitemap | rss | webwinkel beginnen - powered by Mijnwebwinkel

Menu