Artikel 5 van 13

Donald Duck Makkelijk Lezen 1

€ 7,99 (inclusief btw)

Donald Duck Makkelijk Lezen 1
Lekker lezen voor iedereen


Donald moet met Katrien naar het bos om vogels te kijken. Daar heeft hij helemaal geen zin in! Hoe hij dan toch die zeldzame vogel ontdekt? Dat lees je in dit deel van Makkelijk lezen! Verder versiert Goofy zijn tuin en Minnie en Mickey gaan zelfs tijdens hun vakantie op boevenjacht!
Heb je zin in lachen en avontuur? Kom dan mee naar Duckstad en lees maar mee!

Makkelijk lezen is voor iedereen die lezen soms lastig vindt! De letters zijn wat groter en de zinnen zijn iets korter, maar de verhalen zijn even spannend als altijd!

Softcover
64 blz.
ISBN: 8710841421750

Overzicht

Winkelwagen

Geen artikelen in winkelwagen.

Nieuwsbrief

Meld u aan voor onze nieuwsbrief
Aanmelden
© 2012 - 2025 Dark Dragon Books | sitemap | rss | webwinkel beginnen - powered by Mijnwebwinkel